Folkemøte på Kyrkjebø

I samband med drikkeforbod av vatnet på Kyrkjebø vert det folkemøte onsdag 24.06.2026.
Møtet blir filma (ikkje streaming) og filmen blir publisert på heimesida, så fort som mogeleg etter møtet.

bilete av nokon som skjenker seg eit glas med vatn frå springen - Klikk for stort bilete Illustrasjon av Høyanger kommune

Folkemøte: Onsdag 24.06.2026 

Tidspunkt: kl 18:00 - 20:00

Stad: Kyrkjebø skule 

 

Spørsmål til møtet

Spørsmål rundt situasjonen kan sendast postmottak@hoyanger.kommune.no, desse blir svara ut på folkemøtet.