25-års jubilantar 2022

Jubilantane med ordførar og kommunedirektør - Klikk for stort bilete

I 2022 har Høyanger kommune 20 tilsette med 25-års teneste i kommunen.  Jubilantane vart heidra under ei markering torsdag 8. desember 2022, der dei fekk utdelt gåvekort frå kommunedirektør Ørjan Haram og ordførar Petter Sortland.

Jubilantane i 2022 er: Ingrid Fureli, Aslaug Brendsdal (ikkje tilstades), Kristine Gjelseng Olsen (ikkje tilstades), Astri Marie Austrheim (ikkje tilstades), Arlen Kvist (ikkje tilstades), Jarle Gjermundstad, Pamela Caroca (ikkje tilstades), Oddvar Borlaug, Sven Erik Lillehauge, Nina Titlestad, Anne Britt Skjerven, Aud Saxrud, Vibeke Meel Skår (ikkje tilstades), Line Fonås Hansen (ikkje tilstades), Frode Merkesvik, Sonja Myrekrok, Lise Berge (ikkje tilstades), Evily Navarro, Bente Lene Myren, Nadia Menghini (ikkje tilstades).