Tilskot til verna kulturminne i Vestland fylke 2024

Tilskotsordninga skal bidra til å hindre tap av kulturminne og kulturmiljø og sikre kulturminne som bruksressursar, og som grunnlag for kunnskap, oppleving og verdiskaping. Ordninga tek sikte på å gje tilskot til istandsetting av verneverdige kulturminne prioritert av kommunane.

Det vart i 2021 vedtatt ei mindre justeringar av retningslinene. Gjeldande retningsliner, regulerer søknader om tilskot til faste kulturminne i Vestland fylke, til å gjelde for dei som er:

• prioriterte i kommunal kulturminneplan
  • vurderte av fylkeskommunen som kulturminne av regional verdi eller interesse.

Kulturminne regulert til bevaring/omsynssone etter plan- og bygningslova vert prioriterte.
Meir informasjon om tilskotsordninga finn du på fylkeskommunen sine heimesider.

Tilskot til verna kulturminne i Vestland fylke

Aril Gjeldsvik

Jeanette Wølke Friis Walsvik