Premiering Trimpoeng 2023

Konkurransen starta 01. mai og vart avslutta ved midnatt den 30. september.  314 personar har lasta ned og brukt appen og det er gjort heile 13 228 innsjekkingar på ulike turmål. Rusleturen rundt Austreimsneset vart det mest besøkte turmålet med 1967 innsjekk, etterfølgt av trollet i naturstien med 1908 innsjekkingar.  God oppslutnad i årets konkurranse!

Utsikt over sognefjorden - Klikk for stort bilete Anne-Britt Skjerven

Årets turgåar er Marianne Furelid med 1821 poeng-  Gåvekort Sport`n Høyanger på kr. 1000,-

Årets Ultra-trimmarar
Imponerande innsats av Liv Hilde Klævold som har besøkt flest ulike turmål i år. Ho har sjekka inn på 51 turmål rundt om i kommunen. Gåvekort frå Sport`n Høyanger på kr. 500,-

Laget med høgst snittpoeng
Familien Lillehauge Bjørsvik; Jostein Bjørsvik, Siv Helen Lillehauge, Ann Kristin Lillehauge. Gåvekort på kr 300,- x 3 stk, Sport`n Høyanger.

Tilfeldig trekning
Gåvekort på kr 300, Sport`n Høyanger.
1. Randi Fimland
2. Aud Ramsli
3. Norunn Hoff

Vinnerane kan hente premiane i resepsjonen på Høyanger rådhus.

Konkurransen er i år arrangert av HKBIL.