Informasjon om oppstart av arbeid i Elvegata

Del 1 og 2 av Sæbøtangprosjektet Høyanger kommune er oppteken av stadutvikling, og fekk i 2021 utarbeidd ein stadutviklingsplan i samarbeid med Asplan Viak som såg på kva moglegheiter og forbetringar ein kan gjere på Sæbøtangen.

Vis omsyn til born i trafikken

I går starta skulane i Høyanger kommune, og vi ber alle om å vise omsyn til born i trafikken. Mange små og større elevar går og syklar til og frå skulen, og på fritida. Ikkje alle kan trafikkreglane heilt enda. Under kan du trykke på link til Trygg trafikk si side om lover og regler for syklande i trafikken, samt ein link til korleis å sikre born i bil. Vi ønsker alle lukke til med nytt skuleår!

Blomsterbed ved rutebilstasjonen

Høyanger kommune vart kontakta av ein hageglad innbyggar som ved rydding i hagen fekk mykje plantar til overs, og lurte på om vi kunne bruke desse. Dette var ein hyggeleg gest vi set pris på, og har funne ein lett synleg stad for dei fleste i Høyanger til plantene. Vi takkar så mykje - og kom gjerne forbi rutebilstasjonen og sjå!

Informasjon om fugleinfluensa

Har du behov for informasjon om fugleinfluensa, finn du det på Mattilsynet sine nettsider.

Har du ein sykkel som ikkje vert brukt?

Kunne du tenke deg å donere den til nokon som treng den meir?

Har du sett hamnespy?

Hamnespy er ein framand art som legg seg som store teppe på havbotn, og fortrengjer andre artar. Hamnespy kan få alvorlege konsekvensar for norske kystområde og marine næringar. No treng vi hjelpa di til å stoppe spreiinga av hamnespy.

Høyanger, Lavik og Sørsida legekontor sommaren 2023

Grunna ferieavvikling vert det redusert drift ved alle vore legekontor. Ved Høyanger legeteneste vil ein kunne oppleve lenger ventetid i sommar for å kome til fastlege, og det kan førekomme ventetid på telefon og i luka. Vi gjer merksam på at det kan kome uføresett endringar.

Opningstider ved helsestasjon for ungdom sommaren 2023

Helsestasjon for ungdom er sommarstengt frå onsdag 21.06.23 til tysdag 22.08.2023. Om de har behov for hjelp i løpet av sommaren kan de bestille time på onsdagar på telefon: 57711612.

Nye timar - Mobilt pass- og ID-kontor

Mobilt pass- og ID-kontor er ledig for timebestilling følgande dagar:   14. august kl. 11:30 - 16:00 15. august kl. 08:00 - 15:00 23. oktober kl. 11:30 - 16:00 24. oktober kl. 08:00 - 15:00

BIOLOGER PÅ FELTARBEID I ELVER OG INNSJØAR

Høyanger kommune deltek saman med fleire kommunar i Sogn i eit samarbeid med fylkeskommunen og Statsforvaltaren om å undersøke fleire elver og innsjøar.

Kine Larsen Lægreid
Kultur- og folkehelsekoordinator