Jegerprøvekurs

Balestrand jeger- og fiskarlag arrangerar Jegerprøvekurs. Jegerprøven består av eit obligatorisk kurs og ein elektronisk eksamen. Når du har bestått eksamen tidligst det året du fyller 14 år, blir du automatisk registrert i Jegerregisteret.

Straumstøtte til frivillege lag og organisasjonar

Lotteri- og stiftelsestilsynet opnar for søknadar om straumstøtte 19. oktober. Søknadsfristen er 16. november klokka 13.00. Du kan søke om straumstøtte for perioden juli til september 2022.

Møte i utval for helse og omsorg 20.10. er avlyst

Annonsert møte i utval for helse og omsorg torsdag 20.10.2022, er avlyst.

Busetting av flyktningar

Høyanger kommune har sidan juni teke imot 19 flyktningar. Dei nye innbyggjarane er i frå Syria og Ukraina, og er alle busette i tettstaden. Vi ventar også å busette fleire i løpet av hausten.

Mørke kjem. Bruk refleks

DUG Høyanger er i gong

Dansetilbodet i Høyanger kulturskule er i gong frå veke 39. Måndag på Kyrkjebø skule og tysdagar i Høyanger danseverkstad (i kjellaren på administrasjonsbygget til Høyanger skule)

Feiing og tilsyn av fritidsbustader i kommunen

Høyanger kommune startar hausten 2022 opp arbeidet med feiing og tilsyn av fritidsbustader i kommunen.

Kulturprisen

Høyanger kommune kan kvart år tildele kulturpris til ein verdi av kr 10 000.

Straumstøtte til frivillige lag og organisasjonar

Lotteri- og stiftelsestilsynet har opna for søknadar om straumstøtte. Formålet med straumstøtteordninga er å motverke negative konsekvensar av dei høge straumprisane.

Velkommen til vår nye nettside

Vi er glade for å kunne lansere vår nye heimeside i dag 29. august! Det har vore eit stort arbeid, men no kan vi endeleg vise den fram.

Kine Larsen Lægreid
Kultur- og folkehelsekoordinator